درنگ

فعلاً دور هم نشستیم داریم تاریخ می خونیم!

درنگ

فعلاً دور هم نشستیم داریم تاریخ می خونیم!

پست موقت

با سلام خدمت دوستان 

طی هفته آینده پست کوتاهی در خصوص جمع بندی از بخش اول خواهم نوشت و پس از آن بخش دوم را آغاز می کنیم. (البته جمع بندی خود کتاب خودش کفایت داره! اما به هر حال!)

در کامنت های این پست در خصوص نحوه ادامه مسیر صحبت کنیم. 

با تشکر - میله بدون پرچم

نظرات 4 + ارسال نظر
میله بدون پرچم شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام
به نظرم بخش دوم را اینگونه جلو برویم که هر کدام از دوستان نکته ای یا نظری داشتند در قالب یک پست بیان کنند و دیگران در همان خصوص اگر نظری داشتند کامنت بگذارند و... و به صورت آزاد جلو برویم.
تا نظرات دوستان دیگر چه باشد.
ممنون

درخت ابدی شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ب.ظ http://eternaltree.persianblog.ir

سلام.
با توجه به تعدد فصل‌های کتاب، این روش کار رو خیلی پراکنده می‌کنه و عملا تمرکز نمی‌شه کرد رو موضوع. همون برنامه‌ی هر شنبه یه فصل خوبه تا بحث یه جا جمع شه و کتاب هم منظم پیش بره.
هرکس یادداشت اول رو نوشت بقیه هم نکته‌هاشون رو تو کامنت‌ها مطرح کنن. این همون کاریه که قبلش می‌کردیم، منتها دیگه خلاصه‌نویسی از فصل در کار نیست.

حسین(گیلانی) سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ق.ظ

سلام دوستان بزرگوارم.
خدا قوت.
جناب میله فرمودند بگم گه چه جوری عضو شدم.
راستش یه ایمیل اومد برام ؛دعوت به عضویت در سایت. من هم بازش کردم ومراحلش رو انجام دادم. نام کاربری و رمز عبور خودم رو دادم. دوباره واسم ایمیل اومد تاییدش کردم و ...همین دیگه
من فکر کردم میله جان کارا رو راس و ریس کرده.

سلام
ممنون
ایمیل دعوتنامه را من از همینجا فرستادم...برای همه دوستان
الان یعنی شما یه نام کاربری و رمز متفاوت دارید دیگه؟
هر کس می خواد دوباره براش بفرستم یا از همینجا خودش در منوی ارسال دعوتنامه بفرسته برای خودش

حسین(گیلانی) چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام دوباره
آره. نام کاربری و رمز متفاوت دارم(البته اگه اشکال نداره)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد